Lassi Lappalainen taas Huuhkajien mukana – ”Kaikki hyvin kuten aina”
Puolentoista vuoden tauon jälkeen Huuhkajiin palannut Lassi Lappalainen on jälleen täydessä pelikunnossa ja taistelee EM-paikasta.
Loukkaantumisten vuoksi taukoa A-maaotteluista on tullut, mutta paluu on Lappalaisen mukaan ollut helppo.
– Aika pitkälti samat jätkät mukana ja aina on ollut joukkueessa todella hyvä ilmapiiri. Voi sanoa, että aina on ollut kaikki hyvin ja on edelleen hyvin joukkueessa, Lappalainen kertoi Huuhkajien tiedotustilaisuudessa.
Pitkään vaivannut olkapäävamma on nyt taakse jäänyttä ja kaikki sen suhteen kunnossa.
– Nyt olen ollut seurajoukkueessa avauksessa kolme peliä. Omasta mielestä on mennyt hyvin, mutta ehkä vähän pelikunnon hakemista on ollut vielä ollut. Mutta kaikki on kunnossa.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Ville Koski suorana – ”Hankala ysikymppinen”
- Saksa astetta parempi – Huuhkajille raakaa oppia
- ”Pohjolan muuri” hyvällä mielellä Saksa-otteluun
- Jacob Friis hakemassa positiivista tulosta
- Yksi muutos Huuhkajiin – Juho Kilo kutsuttiin mukaan
- Viljami Sinisalo fiilisteli tuplaa
- Berat Sadik laittoi nappulat naulaan
- Tim Sparv jättää Huuhkajat
- Yksi muutos lisää – Janssonille ensimmäinen kutsu
- Mika Lehkosuo valitsi Pikkuhuuhkajat
- Pyry Soiri otti uuden askeleen urallaan – ”Haluan voittaa pokaaleja Romaniassa”
- Ville Koski suorana – ”Hankala ysikymppinen”
- Huuhkajien syksyn pelit Helsingissä
- Huuhkajien uusi pelipaita julkaistu
- Huuhkajat voitti Uuden-Seelannin turnauksen
- Paulus Arajuuri pitää Ruotsia hyvänä mittarina EM-kisojen alla
- Onni Valakari tehokkaana – Paulus Arajuuren kauden alku siirtyi
- Tim Sparv lähellä täyttä kuntoa – ”Lähdemme voittamaan lauantaina”
- Zenican ihme! Huuhkajat tarrasi kiinni MM-jatkokarsintapaikkaan!
- Rasmus Karjalainen ampui Helsingborgin Allsvenskaniin