Lassi Lappalainen taas Huuhkajien mukana – ”Kaikki hyvin kuten aina”
Puolentoista vuoden tauon jälkeen Huuhkajiin palannut Lassi Lappalainen on jälleen täydessä pelikunnossa ja taistelee EM-paikasta.
Loukkaantumisten vuoksi taukoa A-maaotteluista on tullut, mutta paluu on Lappalaisen mukaan ollut helppo.
– Aika pitkälti samat jätkät mukana ja aina on ollut joukkueessa todella hyvä ilmapiiri. Voi sanoa, että aina on ollut kaikki hyvin ja on edelleen hyvin joukkueessa, Lappalainen kertoi Huuhkajien tiedotustilaisuudessa.
Pitkään vaivannut olkapäävamma on nyt taakse jäänyttä ja kaikki sen suhteen kunnossa.
– Nyt olen ollut seurajoukkueessa avauksessa kolme peliä. Omasta mielestä on mennyt hyvin, mutta ehkä vähän pelikunnon hakemista on ollut vielä ollut. Mutta kaikki on kunnossa.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Ville Koski suorana – ”Hankala ysikymppinen”
- Saksa astetta parempi – Huuhkajille raakaa oppia
- ”Pohjolan muuri” hyvällä mielellä Saksa-otteluun
- Jacob Friis hakemassa positiivista tulosta
- Yksi muutos Huuhkajiin – Juho Kilo kutsuttiin mukaan
- Viljami Sinisalo fiilisteli tuplaa
- Berat Sadik laittoi nappulat naulaan
- Tim Sparv jättää Huuhkajat
- Yksi muutos lisää – Janssonille ensimmäinen kutsu
- Mika Lehkosuo valitsi Pikkuhuuhkajat
- Ville Koski suorana – ”Hankala ysikymppinen”
- Onni Valakari sai hienon kokemuksen, vaikka peliaikaa ei tullut
- Osta Huuhkajat-fanituotteet netistä – top 5 -verkkokaupat todellisille futisfaneille
- Huuhkajilla hurjat panokset Walesissa – ”Tiedossa on iso ottelu”
- Suomalaisen jalkapallon Hall of Fame sai uuden jäsenen
- Nyt on kova! Huuhkajien ikämiesjoukkueessa nostalgian magiikkaa – nimi saa hymyn huulille
- Huuhkajien syksyn pelit Helsingissä
- Tim Sparv jättää Huuhkajat
- Saksa astetta parempi – Huuhkajille raakaa oppia
- Teemu Selänne voitti Stanley Cupin – Jari Litmanen alkoi itkeä