Viljami Sinisalo iskuetäisyyden päässä mestaruudesta
Skotlannin Valioliigassa pelattiin sunnuntaina maailman vanhin ja ehkä tunnetuin derby, Old Firm. Vastakkain olivat Celtic ja Rangers. Tällä kertaa Old Firm-ottelussa tehtiin myös pieni pala suomalaista jalkapallohistoriaa, sillä kummankin joukkueen avauksessa oli suomalaispelaaja. Celticin maalia vartioi Viljami Sinisalo ja Rangersin hyökkäyksessä oli Oliver Antman, Huuhkajapelaajia molemmat.
Sinisalo vei tällä kertaa pitemmän korren. Joukkue voitti 3-1 ja ratkaisi samalla, ettei Rangers tule enää pelaamaan mestaruudesta. Voitto nosti Celticin myös pisteen päähän Valioliigan kärkijoukkue Heartsista. Otteluja on vielä pelaamatta kaksi – viimeisellä kierroksella Celtic kohtaa Heartsin kotikentällään, joten mestaruus on Celticillä omissa käsissä. Niin toki Heartsillakin.
Viikolla pelataan toiseksi viimeinen kierros ja mestari on selvillä ensi viikonloppuna.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Ville Koski suorana – ”Hankala ysikymppinen”
- Saksa astetta parempi – Huuhkajille raakaa oppia
- ”Pohjolan muuri” hyvällä mielellä Saksa-otteluun
- Jacob Friis hakemassa positiivista tulosta
- Yksi muutos Huuhkajiin – Juho Kilo kutsuttiin mukaan
- Viljami Sinisalo fiilisteli tuplaa
- Berat Sadik laittoi nappulat naulaan
- Tim Sparv jättää Huuhkajat
- Yksi muutos lisää – Janssonille ensimmäinen kutsu
- Mika Lehkosuo valitsi Pikkuhuuhkajat