Leo Väisänen palasi pelikentille
Kuva: Juha Tamminen
Huuhkajat sai hyviä uutisia, kun Leo Väisänen teki viime yönä paluun tositoimiin Austin FC:n riveissä.
Väisänen joutui huilaamaan hänen polven sivusiteen revettyä toukokuun lopussa. Väisänen oli jo Austinin edellisottelussa vaihtopenkillä, mutta viime yönä hän pääsi tekemään paluun pelikentille. Väisänen tuli kentälle toisella puoliajalla yli kolmen kuukauden tauon jälkeen.
Vaikka Väisänen on toipunut takaisin pelikuntoon, niin hän ei ollut mukana Huuhkajien joukkueessa tulevissa EM-karsintaotteluissa.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Ville Koski suorana – ”Hankala ysikymppinen”
- Saksa astetta parempi – Huuhkajille raakaa oppia
- ”Pohjolan muuri” hyvällä mielellä Saksa-otteluun
- Jacob Friis hakemassa positiivista tulosta
- Yksi muutos Huuhkajiin – Juho Kilo kutsuttiin mukaan
- Viljami Sinisalo fiilisteli tuplaa
- Berat Sadik laittoi nappulat naulaan
- Tim Sparv jättää Huuhkajat
- Yksi muutos lisää – Janssonille ensimmäinen kutsu
- Mika Lehkosuo valitsi Pikkuhuuhkajat
- Ville Koski suorana – ”Hankala ysikymppinen”
- Onni Valakari sai hienon kokemuksen, vaikka peliaikaa ei tullut
- Teemu Pukki nimesi esikuvansa: mukana ”Kuningas”
- Joona Toiviolle ja Häckenille kylmää kyytiä Skotlannissa
- Suomalaisen jalkapallon Hall of Fame sai uuden jäsenen
- Rasmus Schüller sivuun Huuhkajista
- Osta Huuhkajat-fanituotteet netistä – top 5 -verkkokaupat todellisille futisfaneille
- Lucas Lingman palaa pysyvästi HJK:n riveihin
- Huuhkajilla hurjat panokset Walesissa – ”Tiedossa on iso ottelu”
- Puheenjohtaja Ari Lahti ei ole kovin huolissaan EM-kisoista