Tim Sparvin seura käyttää kymppitonneja koronatesteihin
Kuva: Juha Tamminen
Huuhkajakapteeni Tim Sparvin FC Midtjylland ei aio jättää mitään sattuman varaan metsästäessään Tanskan mestaruutta kaudella 2019-20.
Midtjylland johtaa sarjaa 12 pisteellä ennen FC Kööpenhaminaa ja kauden on määrä jatkua ensi viikolla. Rajoitukset ovat tiukat ja koronatartunnat saattavat uhata otteluitten pelaamista suunnitellusti.
Ainakaan Midtjyllandista ei jää kiinni se, että koronatestauksessa oiottaisiin mutkia.
– Tulemme käyttämään koronatestaukseen lähes 70 000 euroa tulevien kahden kuukauden aikana, Midtjyllandin urheilujohtaja Svend Gravesen sanoi TV3 Sportille.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Ville Koski suorana – ”Hankala ysikymppinen”
- Saksa astetta parempi – Huuhkajille raakaa oppia
- ”Pohjolan muuri” hyvällä mielellä Saksa-otteluun
- Jacob Friis hakemassa positiivista tulosta
- Yksi muutos Huuhkajiin – Juho Kilo kutsuttiin mukaan
- Viljami Sinisalo fiilisteli tuplaa
- Berat Sadik laittoi nappulat naulaan
- Tim Sparv jättää Huuhkajat
- Yksi muutos lisää – Janssonille ensimmäinen kutsu
- Mika Lehkosuo valitsi Pikkuhuuhkajat
- Ville Koski suorana – ”Hankala ysikymppinen”
- Onni Valakari sai hienon kokemuksen, vaikka peliaikaa ei tullut
- Suomalaisen jalkapallon Hall of Fame sai uuden jäsenen
- Osta Huuhkajat-fanituotteet netistä – top 5 -verkkokaupat todellisille futisfaneille
- Huuhkajilla hurjat panokset Walesissa – ”Tiedossa on iso ottelu”
- Teemu Pukki nimesi esikuvansa: mukana ”Kuningas”
- Leverkusenille tuplapettymys – voitto lipui käsistä, Hradecky loukkaantui
- Nyt on kova! Huuhkajien ikämiesjoukkueessa nostalgian magiikkaa – nimi saa hymyn huulille
- Mikael Soisalo siirtyy Unkariin
- Lucas Lingman palaa pysyvästi HJK:n riveihin